Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Forsendelse og retur

 

Fri frakt og ekspedisjon ved kjøp over kr. 500,-

Kjøper du varer hos oss for over kr. 500,- tilbyr vi fri frakt og ekspedisjonsgebyr. På alle andre kjøp tilkommer kr. 90,- i ekspedisjonsomkostninger.

Vareutvalg

Vi forsøker til enhver tid å tilby de mest populære reiseprodukter i vår nettbutikk TRAVELsize.no. Dersom du søker en vare du ikke finner på våre nettsider, håper vi at du sender oss en e-post på salg@travelsize.no   Beskriv varen så nøyaktig som mulig, så skal TRAVELsize gjøre undersøkelser og prøve og skaffe deg varen. Oppgi fullt navn og adresse samt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. (Du er selvsagt også alltid velkommen til å ringe oss på vår kundeservice.)

Levering

TRAVELsize.no har avtale med Posten for levering av varene hjem til deg. Er pakken for stor til din private postkasse blir varene levert til ditt nærmeste Postkontor eller "Post i butikk". Ønsker du varene levert hjem til deg kan dette avtales direkte med posten når varene har ankommet. Du må imidlertid selv betale Posten for denne tjenesten.

  • Varene skal ligge på ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager, bestillingsdagen ikke medregnet. Noen varer kan være midlertidig utsolgt. Da må lengre leveringstid påregnes. Varer som er på lager, vil bli sendt ut fortløpende.

  • Portofri leveranse på alle kjøp over kr 500,-

  • Ekspedisjonsgebyr på kr.90,- inkl mva

  • Små pakker under 1kg sendes som brev

VIKTIG: Har du ikke mottatt din bestilling innen fristen, vennligst ta kontakt umiddelbart. Vår leveringstid SKAL være innenfor oppgitt frist. Er den ikke det, kan feilen ligge hos Posten, og vi setter umiddelbart i gang ettersøkning av forsendelsen. Dette gjelder selvsagt ikke dersom du har fått informasjon om evt. forsinkelse.

Ved evt. forsinkelse, ta kontakt på: salg@travelsize.no

Bytte og Retur

Du har iht. Angrerettlove av 2014 14 dagers rett, fra du mottar varen, til å få byttet varene eller få pengene tilbake når du handler hos oss. Dersom du returnerer varene setter vi pris på at du legge ved et skriv som forteller hva som er i veien slik at vi eventuelt kan hjelpe deg til et bedre valg. Husk at produktene må være ubrukt og leveres i samme stand i originalemballasje for å kunne byttes eller om du ønsker pengene tilbake.

Mener du at produktet har feil, kan du reklamere ved å sende oss varen. Legg da med en forklaring som hjelper oss med vurdering av problemet. Returner alltid varen som registrert sending (Norgespakke eller Bedriftspakke) slik at den kan spores. Sendingen er dermed også automatisk sikret mot skade eller tap.

Vennligst ikke send returer som rekomandert post eller i postoppkrav. Ved feil eller mangler på varen erstatter vi returfrakten og sender ny vare uten ekstra omkostninger. Ved retur av varer som skyldes mangeful eller feil adresseinformasjon fra kjøpers side vil ny ekspedisjonskostnad bli lagt til. Tilsvarende hvis en vare kommer i retur av samme årsak og kjøper da ønsker orderen kansellert, vil total kjøpesum fratrukket ekspesisjonskostnad, pt. kr. 90,-, bli refundert.